Művek tárgyszó szerint "ügyfélkapcsolat - ügyfélszolgálat - vevőszolgálat"

Vissza
Export [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Válasszon: B
Találatok száma: 2.

B

Balázsné Lendvai Marietta (2015) A CRM-rendszerek hatékonyságának vizsgálata a banki gyakorlatban. In: Alkalmazott tudományok II. fóruma. Budapesti Gazdasági Fóiskola, Budapest, pp. 49-62. ISBN 978-963-7159-99-2

Balázsné Lendvai Marietta (2014) A bizalom kiépítésének kulcsparaméterei a pénzügyi szolgáltatások igénybevételénél. In: Alkalmazott tudományok II. fóruma. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 63-83. ISBN 978-963-7159-99-2

A lista elkészítésének dátuma Thu Nov 21 13:08:34 2024 CET.