A tulajdonosi értékelmélet kialakulása, megjelenése a vállalati stratégiaalkotásban és marketingben

Zsupanekné Palányi Ildikó (2007) A tulajdonosi értékelmélet kialakulása, megjelenése a vállalati stratégiaalkotásban és marketingben. In: Tudományos évkönyv 2006 : Stratégiák 2007 és 2013 között. Budapesti Gazdasági Főiskola, Budapest, pp. 121-129.

[thumbnail of tek_2006_10.pdf]
Előnézet
Szöveg
tek_2006_10.pdf - Megjelent verzió

Download (121kB) | Előnézet

Tudományterület / tudományág

05. Társadalomtudományok > 05.02. Közgazdasági és gazdálkodástudományok

Kar

Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg

Tanszék

Menedzsment és Gazdaságinformatikai Intézeti Osztály

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola (csak GKZ-s szerzőségű, 2015-ig megjelent publ.)

Mű típusa: Könyv része
Kulcsszavak: stratégiai tervezés - stratégiai controlling, szervezeti stratégia, tulajdonosok (ált.), marketing
A mű MTMT azonosítója: 1737246
Felhasználó: G. Tibor Szabó
Dátum: 13 Már 2015 14:49
Utolsó módosítás: 17 Jún 2021 18:53
URI: https://perepo-publikacio.uni-pannon.hu/id/eprint/108

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet