Zsupanekné Palányi Ildikó (2007) A tulajdonosi értékelmélet kialakulása, megjelenése a vállalati stratégiaalkotásban és marketingben. In: Tudományos évkönyv 2006 : Stratégiák 2007 és 2013 között. Budapesti Gazdasági Főiskola, Budapest, pp. 121-129.
Előnézet |
Szöveg
tek_2006_10.pdf - Megjelent verzió Download (121kB) | Előnézet |
Tudományterület / tudományág
05. Társadalomtudományok > 05.02. Közgazdasági és gazdálkodástudományok
Kar
Tanszék
Menedzsment és Gazdaságinformatikai Intézeti Osztály
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola (csak GKZ-s szerzőségű, 2015-ig megjelent publ.)
Mű típusa: | Könyv része |
---|---|
Kulcsszavak: | stratégiai tervezés - stratégiai controlling, szervezeti stratégia, tulajdonosok (ált.), marketing |
A mű MTMT azonosítója: | 1737246 |
Felhasználó: | G. Tibor Szabó |
Dátum: | 13 Már 2015 14:49 |
Utolsó módosítás: | 17 Jún 2021 18:53 |
URI: | https://perepo-publikacio.uni-pannon.hu/id/eprint/108 |
Actions (login required)
Tétel nézet |