Gossler Enikő (2019) Kell-e csocsóasztal a BGEseknek? – avagy miként befolyásolja a Budapesti Gazdasági Egyetem hallgatóinak munkahelyválasztását az employer branding. In: Válogatott tanulmányok kutató hallgatók munkáiból az EFOP 3.6.1-16-2016-00012 számú projekt keretében végzett kutatások eredményeiből. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 123-222. ISBN 9786155607745
Előnézet |
Szöveg
mtmt_Hallgatói_kötet_intreaktív_p173-222.pdf - Megjelent verzió Download (1MB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
Kutatásom célja volt megérteni, miként működik és hogyan hat az employer branding a Budapesti Gazdasági Egyetem (BGE) hallgatóinak munkahelyválasztására.Hipotéziseimet a következő módszerek segítségével vizsgáltam: cocreation workshopot tartottam 28 hallgatóval, majd interjút készítettem egy toborzáskiválasztási veze tővel. Az online kérdőíves megkérdezés során 391 BGEre járó hallgató véleményét vizsgáltam, illetve a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen is lehetőségem volt mintát gyűjteni (N=110). Az adatokat SPSS24 programban dolgoztam fel. Végül klaszteranalízis alkalmazásával tártam fel és jellemeztem a BGEs hallgatók három csoportját munkahelyválasztási preferenciáik alapján.
Tudományterület / tudományág
05. Társadalomtudományok > 05.02. Közgazdasági és gazdálkodástudományok
Kar
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem (csak GKZ-s szerzőségű, 2016-2020 között megjelent publ.)
Mű típusa: | Könyv része |
---|---|
Kulcsszavak: | EFOP 3.6.1-16-2016-00012, munkáltatói márka, munkáltatói márkázás, hallgatók munkahelyválasztása, munkahelyválasztás, munkahelyválasztási preferenciák, cocreation workshop |
A mű MTMT azonosítója: | 30954632 |
Felhasználó: | G. Tibor Szabó |
Dátum: | 16 Dec 2019 15:05 |
Utolsó módosítás: | 17 Jún 2021 18:53 |
URI: | https://perepo-publikacio.uni-pannon.hu/id/eprint/1595 |
Actions (login required)
Tétel nézet |