Kovács Tímea (2019) Egy hazai mikrovállalkozás webáruházának elemzése – különös tekintettel az online marketingre. In: Válogatott tanulmányok kutató hallgatók munkáiból az EFOP 3.6.1-16-2016-00012 számú projekt keretében végzett kutatások eredményeiből. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 363-386. ISBN 9786155607745
Előnézet |
Szöveg
mtmt_Hallgatói_kötet_intreaktív_p363-386.pdf - Megjelent verzió Download (637kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
Tanulmányomban egy hazai mikrovállalkozás webáruházát vizsgáltam meg. Felkeltette az érdeklődésemet, hogy egy családi vállalkozás képese eredményesen működtetni elektronikus üzletét, és ezzel kapcsolatban milyen javításokat lehetne eszközölni.Az első két fejezetben bemutatásra kerül az elektronikus kereskedelem fogalma, a kis és középvállalkozások online üzleti lehetőségei és a vizsgált vállalkozás. A harmadik fejezetben értékeltem a webáruházat webdesign és felhasználói élmény szempontjából. Emellett keresőoptimalizálás auditot végeztem, ahol megvizsgáltam a webáruház SEO helyzetét. A Google Analytics eredmények segítségével pedig elemeztem az ekereskedelem alakulását.Kiemelt célom volt, hogy javaslatok tegyek a weboldal hatékonyságának és eredményességének növelése érdekében, ezeket a kutatásom végén összegeztem.
Tudományterület / tudományág
05. Társadalomtudományok > 05.08. Média és kommunikáció
Kar
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem (csak GKZ-s szerzőségű, 2016-2020 között megjelent publ.)
Mű típusa: | Könyv része |
---|---|
Kulcsszavak: | EFOP 3.6.1-16-2016-00012, ekereskedelem, online marketing, webáruház, webdesign, SEO |
A mű MTMT azonosítója: | 30954701 |
Felhasználó: | G. Tibor Szabó |
Dátum: | 09 Dec 2019 09:36 |
Utolsó módosítás: | 17 Jún 2021 18:53 |
URI: | https://perepo-publikacio.uni-pannon.hu/id/eprint/1589 |
Actions (login required)
Tétel nézet |