Egy hazai mikrovállalkozás webáruházának elemzése – különös tekintettel az online marketingre

Kovács Tímea (2019) Egy hazai mikrovállalkozás webáruházának elemzése – különös tekintettel az online marketingre. In: Válogatott tanulmányok kutató hallgatók munkáiból az EFOP 3.6.1-16-2016-00012 számú projekt keretében végzett kutatások eredményeiből. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 363-386. ISBN 9786155607745

[thumbnail of mtmt_Hallgatói_kötet_intreaktív_p363-386.pdf]
Előnézet
Szöveg
mtmt_Hallgatói_kötet_intreaktív_p363-386.pdf - Megjelent verzió

Download (637kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

Tanulmányomban egy hazai mikrovállalkozás webáruházát vizsgáltam meg. Felkeltet­te az érdeklődésemet, hogy egy családi vállalkozás képes­e eredményesen működtetni elektronikus üzletét, és ezzel kapcsolatban milyen javításokat lehetne eszközölni.Az első két fejezetben bemutatásra kerül az elektronikus kereskedelem fogalma, a kis­ és középvállalkozások online üzleti lehetőségei és a vizsgált vállalkozás. A harma­dik fejezetben értékeltem a webáruházat webdesign és felhasználói élmény szempont­jából. Emellett keresőoptimalizálás auditot végeztem, ahol megvizsgáltam a webáruház SEO helyzetét. A Google Analytics eredmények segítségével pedig elemeztem az e­kereskedelem alakulását.Kiemelt célom volt, hogy javaslatok tegyek a weboldal hatékonyságának és eredmé­nyességének növelése érdekében, ezeket a kutatásom végén összegeztem.

Tudományterület / tudományág

05. Társadalomtudományok > 05.08. Média és kommunikáció

Kar

Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem (csak GKZ-s szerzőségű, 2016-2020 között megjelent publ.)

Mű típusa: Könyv része
Kulcsszavak: EFOP 3.6.1-16-2016-00012, e­kereskedelem, online marketing, webáruház, webdesign, SEO
A mű MTMT azonosítója: 30954701
Felhasználó: G. Tibor Szabó
Dátum: 09 Dec 2019 09:36
Utolsó módosítás: 17 Jún 2021 18:53
URI: https://perepo-publikacio.uni-pannon.hu/id/eprint/1589

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet